Monday 25 September 2017

Hoe Om Te Gebruik Bewegende Gemiddeldes In Binêre Opsies Strategie


Hoe om te gebruik Bewegende Gemiddeldes in Binêre opsies strategie Binêre opsies eksponensiële bewegende gemiddelde strategie. As die voorspelling van die veranderinge in die prys van kommoditeite en aandele was eenvoudig, sou almal 'n mark miljoenêr wees. Soos dit is, voorspel toekomstige pryse met sekerheid is hopeloos, maar tegnieke geskep om die kans te stel ten gunste van die belegger se. Terwyl 'n aantal van die meer intimiderend benaderings staatmaak op wiskundige berekeninge en ingewikkelde verhoudings, die bewegende gemiddelde is 'n eenvoudige indeks wat aangewend kan word om plan ambagte wat winsgewende is help. Eenvoudige bewegende gemiddelde. of SMA, is 'n standaard instrument wat gebruik word om plat uit korttermyn-wisselvalligheid en sein tendense. Albei is egter uitstekende instrumente vir die beoordeling van ondersteuning en teenkanting in verskeie tydraamwerke. 3 bewegende gemiddeldes strategie vir binêre opsies As 'n ontwikkeling van die ontwortelde bewegende gemiddelde ontwikkel ek 'n ander strategie wat, dink ek, is 'n baie meer doeltreffende, selfs al met 'n meer ingewikkelde konstruksie wat liggies was, maar konsekwent baie maklik om uit te voer. Kom ons kyk wat kan dit wees. Die vestiging van grafiek 1. Stel grafiek die bate se met 1 minuut tydraamwerk 2. Voeg die eenvoudige bewegende gemiddelde met interval 20 (groen) 3. Voeg die ontwortelde bewegende gemiddelde 5, -2 (blou) 4. Voeg die ontwortelde bewegende gemiddelde 10, -5 (ligblou) 1. Die ligblou bewegende gemiddelde moet nader kom om die een wat blou, amper asof dit deur die een wat in die groenigheid in presies dieselfde punt net soos die blou. Die beduidende is dat in die laaste minute 'n bepaalde ruimte tussen die ligblou en blou gemiddeldes geskep. Byna sluit ons die gevalle waar die blou bewegende gemiddelde en die ligblou een superponeer. 2. wag voordat die groen een is gesny word met die blou bewegende gemiddelde 3 As die 2 hierbo beskryf punte gebeur, jy in staat is om te belê soos volg is: A. Hoë 2 minute as die blou bewegende gemiddelde sny die groen een van die onderkant van die top. B. Lae 2 minute as die blou bewegende gemiddelde sny die groen een van die top na die onderkant. Inskrywing onmiddellik na die sluiting van die kandelaar wat deelgeneem het aan die kruising. In hierdie foto onderstreep ek die ideale omstandighede om in te skryf, begin dan en die gebruik van 'n afswaai belegging met 'n up een volgens die strategie. Soos jy kan waarneem, ingesluit ek twee ovale, wat aandui wat ek beskryf in die laaste bedryfstelsel punt (n. 2), waarin dit duidelik dat die blou bewegende gemiddelde en die ligblou een weg te beweeg van mekaar en dan konvergeer teenoor die groen gemiddelde. Die gevalle waarmee hierdie twee gemiddeldes is superponeer het my resultate wat twyfelagtige was, so is dit verkieslik om nie te belê. Die daaropvolgende een is 'n normale tendens wat gereeld voorkom en snellers 'n uitstekende aantal winsgewende beleggings na aanleiding van hierdie strategie. Om in staat wees om in staat wees om die mees aanvaarbare een te gebruik op die regte oomblik wel, dit is noodsaaklik dat jy goed ken al die strategieë. Moenie vergeet dat bewegende gemiddeldes is so en dinamiese kan valse tekens gee, wat is 'n kruising wat kan verdamp in die daaropvolgende kandelaars kan getuig in reële tyd deur jou. Daar is 'n paar gevalle waar die kruising jy het op soek na verdamp net as gevolg van die belegging, maar gewoonlik sal dit bly. Aanbevole makelaars Ek stel voor dat jy, natuurlik, om gebruik te maak van die makelaars toelaat beleggings verval in 120 sekondes te maak, dit is 2 minute: 24option. optionbit Dit is my werkplek op Netdania, indien u belangstel. Deur dit op hierdie manier kan ek onmiddellik die bates wat waarskynlik die eienskappe wat operasionele tekens gee bevredig is vertoon en ek was op soek na. Met 'n eenvoudige dubbel kliek op 'n grafiek te stel, soos hierbo beskryf, ek uitvind of ek hierdie strategie sal gebruik en kan onmiddellik het die uitbreiding van die gebied. Vir elke strategie Ek bewaar die omgewing wat die geskikste dat ek kan onmiddellik werk. Daarbenewens hierdie strategie, soos alle ander mense, is baie spekulatiewe. Die resultate gebeur gunstig wees, voordat hulle aansoek doen moet jy altyd probeer dit op 'n demo rekeninge en voor te belê wat jy nodig het om seker te maak dat daar in die vorige oomblikke. Sommige ander bladsye wat jy kan belangstel in:

No comments:

Post a Comment